Κυριακή 6 Απριλίου 2008

ΝΥΧΙΑ!

Μία από τις μεγάλες μου εμμονές τα τελευταία 3 χρόνια είναι τα ΝΥΧΙΑ και ειδικότερα τα βερνίκια νυχιών. Έχω μια αγκαλιά μπουκαλάκια και δεν μπορώ να σταματήσω να μαζεύω.
Για μένα κάθε απόχρωση έχει μια ιστορία να διηγηθεί και μια διαφορετική διάθεση να μου δημιουργήσει.
Με τα χρώματα του γαλλικού και τα nudes νιώθω πιο σικ, με τα κόκκινα πιο σέξι, με τα κοραλλί ξεκινώ το καλοκαίρι μου, τα μπλε δημιουργούν μια pop διάθεση, τα ροζ μου θυμίζουν ζαχαρωτά, τα μπορντώ και τα καφέ με κάνουν πιο dark.
Kι έτσι, ανάλογα με τη διάθεση, έχω μαζέψει καμιά σαρανταριά μπουκαλάκια από αυτά τα μαγικά χρωματιστά ζουμάκια-άλλα πιο ακριβά και άλλα πιο φτηνά-ανάλογα με το κλικ που μου έκανε το κάθε χρώμα, αλλά κυρίως με την ελπίδα ότι "Αυτό θα κρατήσει πιο πολύ".



Δεν υπάρχουν σχόλια: