Τετάρτη 16 Ιουλίου 2008

I love Vivienne Westwood!

Τον τελευταίο μήνα υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι θα σταματήσω να πηγαίνω στα μαγαζιά, γιατί μπαίνω σε πειρασμό. Μου έκατσαν όμως λόγω γενεθλίων κάτι λεφτάκια κι έτσι αγόρασα κάποια πράγματα από το internet. Ένα από αυτά είναι το παρακάτω κολιέ από το site της Vivenne Westwood. Το είχα σταμπάρει από ένα περιοδικό και θεώρησα ότι είναι ιδανική στιγμή να το παραγγείλω.
Η αλήθεια είναι ότι μου είναι κάπως στενό στο λαιμό, αλλά απέτυχα να το ανοίξω (οι κοσμηματοπώλες αρνούνται να το αναλάβουν ή σνομπάρουν τα faux), οπότε θα το κρατήσω προς το παρόν στενό και από Σεπτέμβρη βλέπουμε.


1 σχόλιο:

Lopi είπε...

Γεια σου Fashionitsa! Μπορώ να σε λέω Νίτσα? Επειδη νιώθω το frustration που περνάς με το τέλειο - κοντό όμως - κολιέ, θα σου πρότεινα να κάνεις κάτι που έχω δοκιμάσει και εγώ σε κολιέ που ήθελα να μακρύνω: Πρόσθεσε απλά ένα ασημένιο βραχιόλι (που να μην μοιάζει τελείως άσχετο) στο κούμπωμά του, και βουαλά! Μακρύτερο κολιέ!