Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Τρέχει ήδη και ό,τι προλάβετε!

Με όλες αυτές τις καθημερινές υποχρεώσεις, έχω αφήσει σε 2η μοίρα το blog μου. Οι ώρες που μπαίνω και βγαίνω από το σπίτι είναι τέτοιες που δεν με αφήνουν να φωτογραφίσω τίποτα από αυτά που έχω φτιάξει. Δεν έχω καν το κουράγιο να γράψω ή να σκεφτώ.

Από την άλλη όμως τρέχει ένα Bazaar, το οποίο ενώ δεν έχω καταφέρει ποτέ να επισκεφτώ, είμαι σίγουρη ότι θα ήταν από τα αγαπημένα μου. Από όσο ξέρω όμως πρέπει να στηθείς από νωρίς το πρωί για να πάρεις χαρτάκι και κάτι τέτοια. Από την άλλη οι τιμές σου λέει είναι καταπληκτικές, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για να στοκάρεις πράγματα για όλο το χρόνο.

Για όσες λοιπόν έχουν το ψυχικό σθένος και το χρόνο, μια βόλτα από εκεί θα ήταν μια καλή ιδέα.
Επειδή δεν θα μπορέσω να πάω, αν κάποια θέλει να μου πάρει μια μαύρη μάσκαρα (όχι Mac και όχι αδιάβροχη, μέχρι 20 ευρώ) πολύ θα το εκτιμήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: