Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Πανάκι της γιαγιάς και Πενταρίτσες

Από το καλοκαίρι είχα βουτήξει από τη μαμά μου ένα κομμάτι βαμβακερό εμπριμέ (vintage από τη συλλογή της γιαγιάς) και αφότου επέστρεψα γύριζε στο μυαλό μου συνέχεια.



Τι θα μπορούσα να κάνω με αυτό το τόσο χαριτωμένο ύφασμα; Πώς θα μπορέσω να το χρησιμοποιήσω στο έπακρο; Είναι τόσο μικρό που ούτε μπροστινό μπλούζας δεν γίνεται. Παρόλα αυτά είναι από τα υφάσματα που σε εμπνέουν να δημιουργήσεις.




Βρήκα λοιπόν 2 μπατζάκια που είχα φυλάξει από μια μεταποίηση ενός καταπληκτικού τζιν κάπρι - σχεδόν αφόρετου, γιατί ποιός φοράει κάπρι πια- και μαζί με ένα μικρό φερμουάρ ξεκίνησα να φτιάχνω ένα πορτοφόλι, που διδάχθηκα πριν μερικούς μήνες με τη βοήθεια αυτού του tutorial.

Και επειδή μου φάνηκε λίγο σκέτο είπα να πατήσω και ένα κεντηματάκι.



Αυτό το λουλουδάκι ονομάζεται "Πενταρίτσα" και είναι παραδοσιακό σχέδιο στο πιο αγαπημένο μου μέρος στον κόσμο. Συναντάται κυρίως σε πετσετάκια, σεμέν κτλ, με τρελλούς χρωματικούς συνδυασμούς και αρκετά πιο πολύπλοκη σύνθεση.

Και έτσι πέρασε δημιουργικά το βράδυ μου.

Αν θέλετε να δείτε το νέο μου πορτοφολάκι από περισσότερες μεριές, πατήστε στη βιτρίνα της Fashionitsas.

Δεν υπάρχουν σχόλια: