Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Εργασία και χαρά

Μόλις συνειδητοποίησα ότι πάνε κάπου 10 μέρες από το τελευταίο μου post. Δυστυχώς ο φόρτος της εργασίας μου ήταν αρκετά μεγάλος με αποτέλεσμα να απομακρυνθώ από τις αγαπημένες μου ασχολίες (δηλαδή να ντύνομαι, να στολίζομαι και να φωτογραφίζομαι) και κυρίως από το να γράφω στο blog μου.
Με αφορμή όμως την εβδομάδα που ξεκίνησε με εξίσου άγριες διαθέσεις όσον αφορά τη δουλειά, αλλά και τις μπότες που αγόρασα πριν λίγο καιρό από το Zara, αποφάσισα να συνθέσω ένα business look για να ανεβάσω τη διάθεσή μου. Και ανεβάζοντας τη διάθεση, που θα πάει... θα ανεβεί και η απόδοση!
Αλήθεια, εσείς πιστεύετε στο dress for success;

Το business look που λέγαμε, με πλεκτό φόρεμα Promod, ζώνη attrattivo, μπότες Zara.


Πριν φύγω, ξαναγύρισα στο δωμάτιο για να προσθέσω 2 βραχιολάκια για να είμαι ετοιμοπόλεμη (Sprider και Pull&Bear)

Ο Γυμνός Κύριος. Βγήκε από ένα σοκολατένιο αβγό και από τότε κατοικεί στο γραφείο μου.

4 σχόλια:

ShoppingTherapy είπε...

πιστεύω στο ότι κρίνουμε και μας κρίνουν αυστηρά από την εμφάνιση και μόνο, οπότε οι πρώτες εντυπώσεις είναι σημαντικές!! άρα ναι χρειαζόμαστε το σωστό outfit για μια ευνοϊκη αρχή

χρυσάνθη είπε...

Με πολύ μεγάλη καθυστέρηση , θέλω να σε ευχαριστήσω για την επίσκεψή σου στο σπιτάκι μου!!!Είμαι λίγο άσχετη με τα ιντερνετικά και ίσως φταίει αυτό που δεν αντιλαμβάνομαι γρήγορα!!χαχαχα!Καλώς σε βρήκα λοιπόν!!Εγινα αναγνώστριά σου για να παρακολουθώ τα όμορφα που μας δείχνεις!!!

Fashionitsa είπε...

Στέλλα, ευχαριστώ για το σχόλιο.
Χρυσάνθη, θα χαρώ πολύ αν περνάς από το blog μου. Θα σε παρακολουθώ κι εγώ!

ΣΜΑΡΩ είπε...

Ωραίος συνδυασμός! Οτι πρέπει για εργασιακό περιβάλλον κι όχι μόνο...