Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

DIY Quirky Corset

Είναι μια βαρετή καθημερινή και πεθαίνεις να κάνεις κάτι δημιουργικό και γρήγορα μάλιστα.
Τι πιο απλό από το να πάρεις έμπνευση από αυτό το video

Είναι ό,τι πιο γλυκό και κατατοπιστικό έχω δει ποτέ!
Θα προσθέσω όμως και τα δικά μου σχόλια.

Καλό είναι να βρείτε ένα μπλουζάκι το οποίο είναι σε σχετικά καλή κατάσταση. Τι εννοώ: Όταν απλωθεί στο τραπέζι θα πρέπει οι πλαϊνές ραφές του να πέφτουν σωστά η μία πάνω στη άλλη, αλλιώς δεν θα πετύχει η συμμετρία του. Αυτό που διάλεξα εγώ (ένα παλιό τριμμένο που το έτερον ήμισύ μου αποφάσισε να μου δώσει για πειραματισμούς) δυστυχώς δεν έπεφτε σωστά, οπότε Bye-Bye συμμετρία! Το αποτέλεσμα ήταν λίγο πιο ασύμμετρο, αλλά εξίσου ενδιαφέρον. Αν όμως για ψυχολογικούς λόγους η συμμετρία είναι σημαντική για εσάς, καλό θα είναι να το προσέξετε.



Κάτι επίσης σημαντικό είναι να διαλέξετε ένα μπλουζάκι το οποίο θα σας είναι σχετικά άνετο - ίσως και ένα νούμερο πιο μεγάλο, διότι με αυτή τη μέθοδο, σίγουρα θα στενέψει. Και θέλετε να το βάλετε, έτσι δεν είναι;

Τέλος, αν δεν έχετε κοπτοράπτη που κάνει αυτό το ωραίο εφέ



μπορείτε με την απλή ραπτομηχανή σας να κάνετε το γνωστό ζιγκ-ζαγκ. Ποτέ όμως ευθεία, γιατί δεν θα πετύχετε ελαστικότητα, πράγμα που πολύ μας ενδιαφέρει στα ζέρσεϊ υφάσματα.

Tip: Μπορείτε να διαλέξετε κλωστή στο ίδιο χρώμα, αλλά πολύ ενδιαφέρον είναι να διαλέξετε μια απόχρωση που κάνει αντίθεση με το ύφασμά σας. Εξαρτάται από τη φαντασία και το γούστο σας.

Ακολουθήστε τις οδηγίες του βίντεο κατά γράμμα. Ίσως με μια μικρή απόκλιση στο πού ακριβώς θα μετρήσετε για το ντεκολτέ και την πλάτη. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες διαστάσεις.

Μέσα σε λιγότερο από 2 ώρες (εμένα μου πήρε μιάμιση) θα έχετε δώσει ζωή στο παλιό, κουρασμένο σας T-shirt!




Περιμένω σχόλια και γιατί όχι τις δικές σας απόπειρες!

2 σχόλια:

apHasia είπε...

Kalooooooo!
Me vazeis idees twra... xmmm...!

Fashionitsa είπε...

Κάντο κι εσύ!! Είναι πανεύκολο. Και στείλε μου να το ανεβάσω, έτσι;