Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Καλά Χριστούγεννα!

Γιατί Πάσχα δεν μπορώ να πω ότι μου θυμίζει. Σήμερα έφυγα από το σπίτι με 11 βαθμούς και μάλλινο φουστανάκι. Εκεί που πήγε η Άνοιξη να μπει μέσα μου, με αυτό το κρύο ξαναβγήκε.
Από την άλλη όμως ο καιρός αυτός μου έλυσε αρκετά πασχαλιάτικα προβλήματα, όπως:

1. Τι θα φορέσω το βράδυ της Ανάστασης.
Το φουστάνι που έφτιαξα στο μάθημα της ραπτικής και το έχω βάλει μόνο μια φορά στο axdw. Με τόσο κρύο δεν μου φαίνεται καθόλου βαρύ. Και έχει και την περικοκλάδα στο ντεσέν, που το ελαφραίνει κάπως.


2. Τι θα φορέσω πάνω από το φουστάνι;
Το χοντρό μου το παλτό χωρίς κανένα ενδοιασμό!! Ούτε να αναρωτιέμαι πού θα βρω ένα ωραίο μαντό, ούτε να κατηγορώ τον εαυτό μου γιατί δεν αγόρασα ποτέ μαύρη καμπαρντίνα.

3. Τι καλσόν φοράνε τέτοια εποχή;
Με τέτοιο κρύο δεν θα χρειαστεί να αποχωριστώ το αγαπημένο μου μαύρο οπάκ καλσόν.

Και έτσι καταφέρνουμε να μετατρέψουμε μια δυσάρεστη κατάσταση σε πλεονέκτημα.

Αλήθεια, πώς σας φάνηκε το φουστάνι;

4 σχόλια:

verotronik είπε...

polu omorfo to foustanaki sou bravo!!!!!! to demi season den uparxei pia!apo xeimwna kalokairi kai apo kalokairi xeimwna!

Fashionitsa είπε...

Μερσί, μερσί! Ελπίζω μετά το Πάσχα να μπορέσω να ανεβάσω κι άλλα πράγματα που έχω φτιάξει!

ShoppingTherapy είπε...

ναι να ανεβάσεις! τα φερμουάρ πολύ έξυπνη παρέμβαση!

apHasia είπε...

psifizw ki egw dagkwto tin idea tou fermouar - brava fashionitsa brava*~**