Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Easy, Greasy, Beautiful

Δεν ξέρω τι έχει συμβεί τον τελευταίο καιρό, αλλά τα μαλλιά μου έχουν γίνει πάρα πολύ λιπαρά. Να 'ναι ο καιρός; Να 'ναι το στρες; Να'ναι η πνιγηρή ατμόσφαιρα στο γραφείο; Βρε μπας και είναι η ραδιενέργεια από την Ιαπωνία και τη Βουλγαρία;

Το συζητούσα λοιπόν με μια φίλη μου, η οποία μου έδωσε την εξής λογική απάντηση:
"Άλλαξε σαμπουάν και πάρε ένα για λιπαρά μαλλιά!". Βρε πώς δεν το σκέφτηκα;

Μετά από μια σύντομη έρευνα, κατέληξα να πάρω το Herbal Essenses 0% Λιπαρά με ανανά και εκχύλισμα βαμβακιού. Με έπεισε η περιγραφή και εκτός των άλλων μυρίζει φανταστικά (ανανά).



Επειδή όμως τα μαλλάκια είναι ξηρά στις άκρες, είπα να κάνω αλχημείες και να συμπληρώσω την περιποίηση με μάσκα Herbal Essenses "Μαλλιά Ξεδιψάστε" με εκχύλισμα ορχιδέας και καρύδας (Μυρίζει καρύδα).



Αποτέλεσμα; Μαλλιά καθαρά, απαλά και γυαλιστερά.
Για μια όμως μέρα...
Την επόμενη πάλι τα ίδια. Δυστυχώς το κεφάλι μου δεν ανταποκρίθηκε.
Δεν με νοιάζει όμως καθόλου, γιατί με συχνό λούσιμο τα μαλλιά μου θα μυρίζουν κάθε μέρα σαν καλοκαιρινό κοκτέιλ:

Malibu-Ανανά!






(φωτογραφίες προϊόντων από το www.herbalessences.gr)


Σημείωση: Το post δεν είναι διαφημιστικό - ούτε δυσφημιστικό. Αποτελεί προσωπική μου εμπειρία και άποψη.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ενδιαφέρον το blog σου!Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα ένα tip για λιπαρά μαλλιά!Ελπίζω να σου φανεί χρήσιμο!
Τι να κάνεις: λούσε με χλιαρό νερό και με ένα απαλό σαμπουάν από αυτά που κυκλοφορούν στο εμπόριο θα περιορίσεις τη λιπαρότητα! Χρησιμοποίησε το κοντίσιονερ μόνο στις άκρες των μαλλιών σου, έτσι ώστε να μην ενισχύσεις τη λιπαρότητα στο υπόλοιπο μέρος του κεφαλιού σου. Λίγο ταλκ στις ρίζες θα βοηθήσει, ενώ προσπάθησε να μην τα πειράζεις με τα δάχτυλα σου συνέχεια και τα λαδώνεις ακόμη περισσότερο!
Καλώς σε βρήκα!Σε φιλώ!

Fashionitsa είπε...

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις συμβουλές. Δεν κάνω κάτι διαφορετικό από αυτά που μου είπες (εκτός από το ταλκ που μου φαίνεται λίγο περίεργο-δεν ξέρω αν το σκονισμένο look μου πάει). Μάλλον θα πάρω κανένα φυτικό σαμπουάν την επόμενη φορά. Εως τότε Malibu-Ανανά!